Seznam pravidelných aktivit pro nadané

Za  provedení či kvalitu konkrétních běhů aktivit odpovídají jejich organizátoři.

Vzdělávací aktivity pro pedagogy  v programové nabídce NIDV.

Filtr aktivit

Cílová skupina
Forma
Kraj
Obor
Typ aktivity
Typ vzdělávání
Název aktivity:
Popis aktivity:
Probíhající v období: -
Datum do:
Datum od:

Aktivity se neřadí podle data konání. Použijte filtr v levém sloupci pro výpis dle uvedených kategorií - zaklikněte v levém sloupci kritéria vyhledávání a stiskněte tlačítko Filtrovat zcela dole.

 

Chybí v přehledu vaše aktivity? Založte si účet a vkládejte oznámení a pozvánky na své aktivity sami. Vkládání aktivit zde.

Přehled aktivit

Ukázková hodina ABAKU
Pozvánka na ukázkovou „hodinu“ metody ABAKU v rámci platformy v oblasti čtenářské a matematické gramotnosti

 

Ukázková hodina metody ABAKU  pro výuku matematiky. 

Abaku je funkční a flexibilní prostředek pro učení matematiky. Tato metoda nabízí osvědčený, hravý a poutavý aritmetický obsah pro základní a střední školy navržený tak, aby odpovídal všem potřebným standardům. Plná kompatibilnost s různými styly a směry výuky matematiky v celé její šíři (včetně geometrie, algebry atd.) je zaručena její neutrálností a modulárností. A protože řeč čísel je jazyk, který máme všichni společný, Abaku je univerzálním nástrojem bez ohledu na jazykové dovednosti dětí. Hlavní principy metodiky Abaku
  • Abaková rovnost: v této metodice vycházíme z tzv. abakové rovnosti mezi číselným výrazem, který obsahuje právě jednu početní operaci, a jeho hodnotou (výsledkem). Např. jde o rovnost 1+1=2
  •  Bez znamének: výjimečnost metodiky spočívá v práci bez použití matematických znamének. Žácisi je při praktickém počítání pouze představují a znaménka se ukazují až při vyhodnocování rovností anebo je používají v souladu s metodikou Abaku.
  •  Aritmetické čtení: žáci dovedou po krátké době v pouhém shluku čísel rozpoznat rovnost a další souvislosti. To vede k rozvoji schopnosti sebevzdělávání a následně k významnému zlepšení duševní a praktické schopnosti práce s čísly. Jedná se vlastně o jistou obdobu rozvoje čtení - když si dítě osvojí jednotlivá písmena a princip jejich skládání do slov, získá tím automaticky nástroj, aby se dalším čtením samo rozvíjelo. 
Cílem metodiky není vyhledávat talenty v kolektivu dětí, ale naopak zapojit celý kolektiv. Široké možnosti diferenciace obtížnosti přinášejí prospěch jak těm nejsilnějším, tak těm nejslabším žákům http://abaku.org/cs/
 

Podrobnosti na http://www.kvkskoly.cz/manazer/projekty/Stranky/projekt_I_KAP.aspx

18.9.2018
18.9.2018
Podrobnosti: http://www.kvkskoly.cz/manazer/projekty/Stranky/projekt_I_KAP.aspx
Organizátor: Ing. Zuzana Žitná
Registrace do: 30.9.2018
Registrace od: 17.9.2018
Datum do: 10.10.2018
Datum od: 10.10.2018
Obor:
Cílová skupina:
Typ aktivity:
Kraj: