Jak pečovat o wellbeing pedagogů a žáků a nastolit ve škole atmosféru důvěry

Aktivita je zdarma

Na webináři vystoupí:

PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D., místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání, vedoucí pracovní skupiny Wellbeing, projekt Partnerství pro vzdělávání 2030+, Stálá konference asociací ve vzdělávání,

Mgr. Tomáš Vokáč, Ph.D., výkonný ředitel DofE, člen pracovní skupiny Wellbeing, projekt Partnerství pro vzdělávání 2030+,

Ing. Bořivoj BRDIČKA, Ph.D., vysokoškolský pedagog, lektor, autor, editor a propagátor vzdělávacích technologií. Působí na Katedře informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

 Témata setkání: 

  • Definice wellbeingu a jeho vztah ke vzdělávacím výsledkům žáků a další důvody, proč je vhodné jej ve škole systematicky podporovat. Budeme se zabývat souvislostmi mezi stresem a učením i konkrétními možnostmi, jak podpořit wellbeing žáků středních škol.
  • Wellbeing a jeho implementace v zahraničí
  • Digitální wellbeing ve škole: Všichni si uvědomujeme rizika, která jsou spojena s využitím digitálních technologií žáky. V souvislosti s wellbeingem se nejčastěji mluví o nadměrném čase, který děti s přístroji tráví a o nebezpečnosti toho, co s nimi dělají. Podívejme se na věc tentokrát trochu jinak. Ukážeme si, že pro wellbeing leží optimum v časově přiměřeném využití přístrojů. Ještě mnohem důležitější než čas je to, co žáci dělají - zda převládá pasivní či aktivní mód. Z pohledu učitele, zda jsou digitální technologie použity k podpoře konstruktivních výukových metod.

 Webinář se koná v rámci projektu Podpora krajského akčního plánování P-KAP a je pro příhlášené zdarma.

Datum konání
21.09.2021 - 21.09.2021
Pravidelná
Ne
Organizátor
KÚ LK
Adresa
U jezu
Liberec
46001
Kraje
Celostátní
Url adresa
Registrace od - do
01.09.2021 - 21.09.2021
Typ
Pedagogové
Obor
Společenskovědní
Cílové skupiny
Pedagogové
Hodnocení