Pražská síť podpory nadání

PhDr. Lukáš Borovička Ph.D.
koordinátor podpory nadání
tel: 777472447
tel: 777472447
E-mail: lukas.borovicka@npi.cz
Prioritami pražské krajské sítě podpory nadání pro kalendářní rok 2023 jsou:
a) organizace stáží pro pedagogy (MŠ, ZŠ i SŠ) v rámci sdílení dobré praxe v oblasti podpory nadání
b) spolupráce s Pražským inovačním institutem v oblasti podpory nadání
c) spolupráce s nadanými žáky v rolích lektorů či moderátorů aktivit (sdílení jejich zkušeností)
Kalendář
-
13.12.2023NPI ČR, KP Brno, Moravské nám. 249/8, 602 00 Brno
-
15.02.2024Lipka - Jezírko, Brno-Soběšice, čp. 97, 644 00 Brno-Soběšice
-
08.11.202315:00NPI, Kořenského 10/760, 15000 Praha 5
-
31.10.2023NPI ČR Praha, Pražský inovační institut, Charvátova 6, 11000 Praha 1
Aktuality
-
04.12.2023
Filosofická olympiáda
Již pátý ročník Filosofické olympiády pro vyšší ročníky stře... -
19.11.2023
LITERÁRNÍ KAVÁRNA 2023/2024 podělte se s námi o svůj příběh
Časopis Pevnost, SFK Palantír a SFK Islington společně vyhla... -
19.11.2023
Astro Pi Hackathon - týmová soutěž
Rádi bychom pozvali studenty a žáky ve věku 12 - 19 let na d... -
19.11.2023
Informační brány pro vyhledávání odborné literatury - přednáška on-line
Moravská zemská knihovna zve na on-line přednášku Informační...
Ostatní krajské sítě
podpory nadání
- Zlínský kraj
- Moravskoslezský kraj
- Jihomoravský kraj
- Olomoucký kraj
- Vysočina
- Pardubický kraj
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
- Liberecký kraj
- Plzeňský kraj
- Ústecký kraj
- Karlovarský kraj
- Zlínský kraj
- Moravskoslezský kraj
- Jihomoravský kraj
- Olomoucký kraj
- Vysočina
- Pardubický kraj
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Praha
- Středočeský kraj
- Liberecký kraj
- Plzeňský kraj
- Ústecký kraj
- Karlovarský kraj
Online poradna
Poradna poskytuje konzultace k aktivitám pro nadané, ke vzdělávání pedagogů a organizátorů pro nadané, k orientaci v současné nabídce pro obě cílové skupiny. Odpovídají pracovníci Talentcentra NIDV a odborníci z oblasti psychologie a pedagogiky